Windows mail, vensterafmetingen

Dag spe******ten....

Al spelend met Windows Mail heb ik de afmetingen van de drie vensters
(mappenvenster, berichtenvenster en voorbeeldvenster) wat aangepast.
Dat ging de eerste keer normaal (muisaanwijzer op de scheidingslijn,
dubbele pijl verschijnt en verslepen), maar: dat ging maar 1 keer!
Als ik nu met de muis op die scheidingslijn kom verschijnt er geen
dubbele pijl, hoe zorgvuldig ik ook mik.
Wat is dat ?? Een bug of ben ik de enige die dit meemaakt ....

Annyone

Re: Windows mail, vensterafmetingen

"karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht
> [...]
> pijl, hoe zorgvuldig ik ook mik.
> Wat is dat ?? Een bug of ben ik de enige die dit meemaakt ....

Hoewel het wel heel precies mikken is, lukt het bij mij wel om de vensters
opnieuw aan te passen.
Dus geen algemene bug..

Annie

--
Posted by news://news.nb.nu (http://www.nb.nu)
Roelof

Registervraag
Hoi,

Voor een cursus ben ik eens in het register gedoken.
Ik kom daar onderstaande "regels" tegen die ik niet ken.
Kan iemand me vertellen waar ik kan vinden wat ze betekenen.

De "regels" zijn :

HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL\
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

Alvast bedankt voor de hulp.

Groetjes,

Roelof

Annyone schreef op 5-9-2007 17:12:

> "karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

> Hoewel het wel heel precies mikken is, lukt het bij mij wel om de
> [...]

Gelukkig, het kán dus wel ;-) Ik heb nu mijn muissnelheid op minimum
gezet en zowaar, als ik heel lang mik komt de dubbele pijl. Maar ze
zouden die lijn wel een beetje dikker mogen maken.

GJ.Oomens

Annyone wrote:

> "karelV" <karelV@degroeten.nl> schreef in bericht

> Hoewel het wel heel precies mikken is, lukt het bij mij wel om de
> vensters opnieuw aan te passen.
> Dus geen algemene bug..

Idem, het komt wel aan op precisie...

--