Miért nem tud a Windows media Player 11 (.wmv) fájlokat lejátszani

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 02-12-2009
B.Tamás

Miért nem tud a Windows media Player 11 (.wmv) fájlokat lejátszani
Kedves Mindenki!

Seg*tségre lenne szükségem.
Ami a gondot okozza:

A wmv t*pusú fájlokat nem tudom lejátszani a Windows Media Player 11-el,
pedig ezt alapból kellene tudja. Írják, hogy codec csomagok zavarhatnak.
Nekem a Vista codeck package és a K-Lite codec pack 4.5.3 van a gépen. (Ha
eltávol*tom akkor sem megy.)
A windows tűzfal mellett f-secure (szolgáltatóm által) és Avira Antivir Pers
van rajta valamint a Windows Defender és Ad-Aware is. A programok
automatikusan futnak, nincs semmilyen fertőzöttség.

Hiába jelölöm ki a fájlt*pusok társ*tásánál a wmv mellett a Windows media
Player-t nem képes futtatni és az alábbi hibaüzenetet *rja vissza: A
lejátszani próbált fájlkiterjesztése (.wmv) nem felel meg a fájl
formátumának....

A másik gond -lehet, hogy összefügg- az, hogy a Windows Live OneCare
kiértékelése után szintén egy hibát talál amit nem tud kijav*tani, a wv
társ*tási hibát. Jó, hogy nem mivel a (.wv) formátumot még én sem találom a
fájlt*pusok társ*tása opcióban. A Windows Live OneCare azt *rja, hogy a hiba
a felhasználó által kihagyva:

HKCU\Softwarw\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Exp lorer\FileExts\.wv

Ha tudsz valami aspirint kérlek seg*ts! Üdv: Tamás
Old 04-16-2009
KIRMOND

Re: Miért nem tud a Windows media Player 11 (.wmv) fájlokat lejátszani
Vista Codec Package v5.18

Probáld meg nagyon jó!!!
"B.Tamás" <B.Tamás@discussions.microsoft.com> a következőket *rta üzenetében
> [...]
>
> HKCU\Softwarw\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Exp lorer\FileExts\.wv
>

> Ha tudsz valami aspirint kérlek seg*ts! Üdv: Tamás

Old 04-18-2009
Pálinkás István

Re: Miért nem tud a Windows media Player 11 (.wmv) fájlokat lejátszani
Milyen géped van? Nekem egy HP Pavilion tablet-PC csinál hasonlót, a Media
Player semmilyen videót nem tud lejátszani.

> [...]
>
> HKCU\Softwarw\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Exp lorer\FileExts\.wv
>

> Ha tudsz valami aspirint kérlek seg*ts! Üdv: Tamás

Old 04-19-2009
Peter Foldes

Re: Miért nem tud a Windows media Player 11 (.wmv) fájlokat lejátszani
Install the Codec's

--
Peter

Please Reply to Newsgroup for the benefit of others
Requests for assistance by email can not and will not be acknowledged.