hálózatépítés

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 08-29-2008
k.zoli65

hálózatépítés
Sziasztok

Az egyik számítógépemen vista a másikin xp van.
A két gépet öszszekötöttem routerrel és a routert kötöttrm össze a
kábelmodemmel.

Kérdésem a következő. Mit kell csinálnom , hogy lássam az egyik gépről a
másik vincsesztereit?
És a két gép egxenrangu lessz-e vagy nem.
A vista az 1-es helyen az xp a kettes helyen van a routerben

Várom segítségetekt

Old 09-12-2008
bigfoot

Re: hálózatépítés
Legegyszerubb ha hivsz valakit aki ert is hozza picit.
Na de ha mindenkepp te akarsz tenni ennek erdekebe valamit akkor a
kovetkezoket teheted:
- Tiltsd le mindket gepen a tuzfalat
- Allitasd automatikusra az IP cimet, feltehetoleg a router oszt ki a
gepeknek igy egy alhalozatba lessznek te nem kell babralj veluk
- Ugyanaz legyen a workgroup mindket gepen, a gep neve legyen mas
- Ugyanazzal a userrel lepj be mindket gepre ugyanazzal a jelszoval
- Vistanal a halozat tipusat tedd publicra, hanem elrejti a megosztasait
Ennyit mondhatok roviden es velosen ha gond adodik tenyleg hivjal
valakit mert egyszerubb es fajdalomentesebb lessz.

Zoli

k.zoli65 wrote:
> [...]
> másik vincsesztereit?
> És a két gép egxenrangu lessz-e vagy nem.
> A vista az 1-es helyen az xp a kettes helyen van a routerben

Old 09-14-2008
k.zoli65

Re: hálózatépítés
köszönöm
A routert is konfiguráltam letöltöttem a magyar utasítást és így sem
sikerült.