Media Center képernyőkép

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 08-06-2008
Dudás Imre

Media Center képernyőkép
Sziasztok!

Mivel látássérült vagyok, ha nincs a közelemben látó és kéne valamit a
képernyőn nézni, szokásom, hogy a Snagit nevü programmal készítek vagy
képet, vagy videót a képernyőről. Ezek alapján skype-on vagy levélben meg
tudjuk beszélni a látóval a dolgokat. Most a WMC-ben kotorásztam, és arról
akartam képet küldeni a koleganőmnek. A főmenüjét megnyitom, és nincs semmi
a képen. Még a sima printscreen-nel sincs semmi rajta, tehát nem a Snagit a
hibás. Van valami lopó tíltás a wmc-ben, hogy ne másoljunk ki onnan
digitális tartalmakat hasonló módszerrel? Pedig látható, hogy alkalmanként
az ilyesmi egyáltalán nem a lopás, hanem segítség lenne. Amikor programot
fejlesztek is ez a módszerünk, egyszerűen kell a képernyőről való kép...

Üdv:
Imre

Old 08-11-2008
Sandor Dobi

Re: Media Center képernyőkép
Üdv,

Hát a médiacenter képlopása kissé bonyolult főleg annak aki nem lát
rendesen, és nem is mindig fog sikerülni.

Amikor csak átváltasz rá és nyomsz egy prtscr-t akkor csak sötét képernyő
lesz eredmény, DE rögtön ezután a második prtscr már lelopja a menüsort!
Egyszerübben írva, mikor a jobb felső sarokban látod a három gombocskáját a
system menünek (mini, maxi ,close) akkor ha megnyomod a prtscr-t nem fogsz
kapni semmit, de rögtön hogy a gombot megnyomtad eltünik a system menü és
egy óra jön be helyette meg a vista logo, ha ekkor nyomsz prtscr-t akkor
viszont megkapod a képernyőt.
Ez az óra egy idő után eltünik és visszajön a system menü, ekkor megint nem
kapsz képet.

Magátol érthetődik hogy a filmeket meg a tv képernyőt nem tudod lelopni 2
okból. 1. az overlay nem kerül be a clipboard-ba, 2. szerzői jogi filterek
is működnek.

Dobi Sándor