Virusírtó Vistára

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 07-19-2008
Nyunyumaci

Virusírtó Vistára
Sziasztok!

Kérdésem az lenne milyen virusírtót ajánlanátok Vistához?

Üdv.:Nyunyu
Old 07-20-2008
Dudás Imre

Re: Virusírtó Vistára
Én nod32-t használok. Most jár le a liszenszem, így asszem beruházok a
smartsecurity-ra, ami bovebb a vírusírtónál. Nem csak az "új" szériát
használtam Vista alatt, hanem a korábbiakat is. Hibátlanul muködik. Mást nem
próbáltam, mert ilyen liszenszem volt.

"Nyunyumaci" <Nyunyumaci@googlemail.com> a következoket írta üzenetében
Sziasztok!

Kérdésem az lenne milyen virusírtót ajánlanátok Vistához?

Üdv.:Nyunyu

Old 07-20-2008
Simondán András

Re: Virusírtó Vistára
Szia!

Én AVG-t használok és idáig semmi problémám nem volt vele. Sooot! Olyan
dolgokat is megtalált, amit más program nem. Ja... És ami még fontos, hogy
nem lassítja a gépem.

András

"Dudás Imre" <dudas.imre@hdsnet.hu> a következoket írta üzenetében
> [...]
> Sziasztok!
>
> Kérdésem az lenne milyen virusírtót ajánlanátok Vistához?

Old 08-01-2008
Sandor Dobi

Re: Virusírtó Vistára
Hi,

Hát egy ideig próbálkoztam a nod32-vel a 64bites verzióval (64bites Vista
Ultimate) de a 64bites verzió kb hetente egyszer megorült és kékhalálba
döntötte a Vistát.
Most az avast 64bites verziója van fent és azóta kékhalál mentes a rendszer.

Amúgy a nod32 fórumon sokan panaszkodnak a 64 bites verzióra, de a kedves
fejlesztok nem nagyon akarnak a dologra ráfeküdni.

Üdv

"Nyunyumaci" <Nyunyumaci@googlemail.com> a következoket írta üzenetében
Sziasztok!

Kérdésem az lenne milyen virusírtót ajánlanátok Vistához?

Üdv.:Nyunyu

Old 08-15-2008
gpeterhugo@citromail.hu

Re: VirusĂ*rtĂł Vistára
Kedves Imre!

SegĂ*ts kĂ©rlek, mert az avast-ot szeretnĂ©m feltenni a gĂ©pre. Ha lehet,
lĂ©pĂ©senkĂ©nt Ă*rd meg, hogy kell csinálni. A választ a következĹ‘ e-mail cĂ*mre
kérem: gpeterhugo@citromail.hu

Előre is köszi. Petya

"Dudás Imre" wrote:

> Én nod32-t használok. Most jár le a liszenszem, Ă*gy asszem beruházok a
> smartsecurity-ra, ami bovebb a vĂ*rusĂ*rtĂłnál. Nem csak az "Ăşj" szĂ©riát
> használtam Vista alatt, hanem a korábbiakat is. Hibátlanul muködik. Mást nem
> próbáltam, mert ilyen liszenszem volt.
>
> "Nyunyumaci" <Nyunyumaci@googlemail.com> a következoket Ă*rta ĂĽzenetĂ©ben
> Sziasztok!
>
> KĂ©rdĂ©sem az lenne milyen virusĂ*rtĂłt ajánlanátok Vistához?
>

> Ăśdv.:Nyunyu

Old 09-14-2008
Iván Mihály

Re: Virusírtó Vistára
Én is az Avastot használom. 32 bit és 64 bit is remekül fut.

"Sandor Dobi" <dobisw@gmail.com> az alábbiakat írta a következo üzenetben
> [...]
> Sziasztok!
>
> Kérdésem az lenne milyen virusírtót ajánlanátok Vistához?

Old 10-11-2008
Ákos

Re: Virusírtó Vistára
Mindenképp nod32, ha kell tudok küldeni eredetit..
Üdv:Ákos
"Nyunyumaci" <Nyunyumaci@googlemail.com> a következoket írta üzenetében
Sziasztok!

Kérdésem az lenne milyen virusírtót ajánlanátok Vistához?

Üdv.:Nyunyu

Old 12-31-2008
Gixx

Re: Virusírtó Vistára
Én Avast!-ot használok.
- otthoni használatra ingyenes
- kevesebb eroforrást használ, mint a Nod32
- már talált nekem olyat, amin a Nod32 meg a Norton átsiklott