Külső ntfs írási jog

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 07-19-2008
Dudás Imre

Külső ntfs írási jog
Sziasztok!

Azok közé tartozom, akik elfogadták az UAC (Felhasználói Fiókok Felügyelete)
opciót, így nem kapcsolom ki, sőtt nem is admin joggal használom a gépet
(mely más oprendszer javasolja ezt? :-) ). Egy kényelmetlenségem azonban
van, amire szeretnék megoldást.

Van egy külső usb portos Passport vincsim. Gyárilag fat32-re van formázva,
de ezt én azonnal kidobtam, és átformáztam ntfs-re. Másik telepítésen más
időben, stb. Most nekem minden íráskor feljön az UAC engedélyeztetője, és
jelszóval tudom csak írni. Mára már nagy adathalmaz van rajta, nem igazán
szeretném és tudom másolgatni. Többek között ezen van a Vista mentésem is,
és az autómatikus mentés is ide írkál, ami alól nem biztos hogy ki kéne
húzni a talajt. Van valami lehetőség, hogy ezt tudjam írni jelszó nélkül?

Vista Ultimate, ha ez számít, de gondolom ebben az esetben már mindegy.

Üdv:
Imre

Old 07-19-2008
Dudás Imre

Re: Külső ntfs írási jog
Arra már rájöttem, hogy azokon a könyvtárakon igaz a probléma, amiket
korábban, más gépen/telepítésen írtam. Ha ezeket lemásolom, törlöm, majd
visszaírom, akkor helyreáll a lelki békém..

Imre

"Dudás Imre" <dudas.imre@hdsnet.hu> a következőket írta üzenetében
> [...]
> húzni a talajt. Van valami lehetőség, hogy ezt tudjam írni jelszó nélkül?
>
> Vista Ultimate, ha ez számít, de gondolom ebben az esetben már mindegy.

Old 07-20-2008
B.Zsolt

Re: Külső ntfs írási jog
Ez azért lehet, mert az új rendszeren nem található meg ugyanaz a
felhasználó mint amivel a másik telepítésen a könyvtárakat létrehoztad (a
névegyezés nem elég). Ezért aztán csak az Adminisztrátor ID-val tudja írni,
amihez meg kéri a jelszót. Add hozzá a kurrens felhasználót teljes
hozzáféréssel (jobb klikk a
meghajtón>tulajdonságok>Jogosultságok>szerkesztés> hozzáadás -- vagy valami
ilyesmi, nekem az angol van) és akkor jó lesz. Ha kérdezi, akkor jelöld be
azt, hogy minden almappára érvényesítse az új beállítást.

--zs

"Dudás Imre" <dudas.imre@hdsnet.hu> wrote in message
> [...]
> húzni a talajt. Van valami lehetőség, hogy ezt tudjam írni jelszó nélkül?
>
> Vista Ultimate, ha ez számít, de gondolom ebben az esetben már mindegy.

Old 07-21-2008
Dudás Imre

Re: Külső ntfs írási jog
Köszi, ez jó megoldás. És béna vagyok hogy magamtól nem jöttem erre rá. :-)