Kulcsok online biztonsági mentése

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 07-15-2008
Dudás Imre

Kulcsok online biztonsági mentése
Sziasztok!

Legális Vista Ultimate-val rendelkezem, és ha jól emlékszem azt olvastam,
hogy ehez jár egy ingyenes bitlocker és efs online biztonsági mentési
lehetőség is. Ezt meg is találom a vezérlőpultban. Szerettem volna az efs
(bitlockert még nem aktiváltam) kulcsomat elmenteni, de nem sikerült. Az efs
kulcs mentése közben azt a hibaüzenetet kapom, hogy "a digitális tároló nem
elérhető". Természetesen van LiveId-m. Mit hagytam ki? Vagy ez most technika
ördöge?

Üdv:
Imre

Old 07-15-2008
Péter Fischer [MSFT]

Re: Kulcsok online biztonsági mentése
Azt nem tudom, miért nem sikerül most elérni, de a mentés nagyon fontos,
ezért azt a kerülőmegoldást javasom, hogy (legalább) egy USB memóriára
mentsd ki. Ha megtudok valamit, még visszajelzek.

Péter

"Dudás Imre" <dudas.imre@hdsnet.hu> az alábbiakat írta a következő üzenetben
> [...]
> efs kulcs mentése közben azt a hibaüzenetet kapom, hogy "a digitális
> tároló nem elérhető". Természetesen van LiveId-m. Mit hagytam ki? Vagy ez

Old 07-16-2008
Dudás Imre

Re: Kulcsok online biztonsági mentése
Szia!

Kiderült már valami? Még mindíg nem megy. :-(

Imre

"Péter Fischer [MSFT]" <pfischer@online.microsoft.com> a következőket írta
üzenetében news:ewGWHEk5IHA.2260@TK2MSFTNGP03.phx.gbl...
> [...]
> ezért azt a kerülőmegoldást javasom, hogy (legalább) egy USB memóriára
> mentsd ki. Ha megtudok valamit, még visszajelzek.

Old 07-16-2008
Dudás Imre

Re: Kulcsok online biztonsági mentése
Felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot. Szerintem ők keverték a bitlocker
kulcs mentésével az ügyet. Kérdezte, hogy kimentettem-e usb-ra, mert ez csak
utánna megy. Mondom kimentettem, de az file művelet, hiszen kiexportálhatja
az ember az efs kulcsot bár hová, pl usb kulcsra, de ezt szeritem nem tartja
nyilván a rendszer hogy volt-e export, és az usb kulcsra, vagy simán a
dokumentumokba. Egyébként a dokumentumokba mentettem, onnan másoltam ki az
usb vinyómra. Meg ha ez lenne a hiba, bizonyára megfelelő hibaüzenetet
kapnék, nem ilyen felemásat.

> [...]

> ezért azt a kerülőmegoldást javasom, hogy (legalább) egy USB memóriára
> mentsd ki. Ha megtudok valamit, még visszajelzek.

Old 07-16-2008
Péter Fischer [MSFT]

Re: Kulcsok online biztonsági mentése
Még válaszra várok egy helyről. Szabadságok miatt nem tudom, mennyi idő
alatt jut el hozzám.

> Szia!
>
> Kiderült már valami? Még mindíg nem megy. :-(

> [...]

Old 07-29-2008
Péter Fischer [MSFT]

Re: Kulcsok online biztonsági mentése
Most tudtam meg, hogy még mindig az a biztos és javasolt megoldás, hogy ki
kell menteni egy fájlba és feltölteni pl. a skydrive.live.com -ra, vagy le
kell írni papírra.

Sajnálom, hogy nem tudok többel segíeni.

> [...]
> Szia!
>
> Kiderült már valami? Még mindíg nem megy. :-(

Old 07-29-2008
Dudás Imre

Re: Kulcsok online biztonsági mentése
Szia!

Egy tisztességesebb MS ügyfeles utánna nézett nekem, a lényeg, hogy MO-ról
nem elérhető a szolgáltatás.

Ezek után vajon milyen funkció és szolgáltatás nincs benne a lokalizált
változatban? Van erről valami infó?

üzenetében news:%23YmmixZ8IHA.1420@TK2MSFTNGP06.phx.gbl...
> [...]
> kell írni papírra.
>
> Sajnálom, hogy nem tudok többel segíeni.

Old 07-29-2008
Péter Fischer [MSFT]

Re: Kulcsok online biztonsági mentése
A hír úgy igaz, hogy ez a szolgáltatás MO-ról _sem_ érhető el. Jelenleg
máshonnan sem. (Nekem sem MO-ról csatlakozik a gépem)