Pinnacle PCTV 110i

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 07-09-2008
Simondán András

Pinnacle PCTV 110i
Üdvözletem mindenkinek!

Azért írok ide, mert egyszer már előfordult ez a probléma, de akkor hála az
égnek valaki tudta rá a megoldást és akkor segített. Következő a gondom.
Nemrégen újra kellett telepítenem a Vistát. Minden tökéletesen felismert.
Még a szóban lévő problémás TV kártyámat (Pinnacle PCTV 110i ) is. Azonban
amikor telepítem a hozzá adott szoftvert (ami elméletben Vistára írtak),
akkor hang van, kép nincs effektus jelenik meg. Amikor meg van kép is, akkor
nem a program (TVC Pro 4.9) kijelölt ablakába jelenne meg a kép, hanem egy
úgynevezett Acitve valami jön elő, amit külön be sem lehet zárni és
nagyképernyőre sem lehet tenni. Arról nem is beszélek, hogy a Windows
MediaCenter nem is ismeri fel, hogy van TV kártyám. Még akkor sem, ha az
eszközkezelő látja. Remélem valaki tud segíteni, hogy hogyan tudnék végre
TV-zni. Előre is köszönöm a segítségeteket!

András

Old 07-12-2008
Jano

Re: Pinnacle PCTV 110i
Üdv András!

Ugyanilyen kártyám van. A Pinnacle saját tv néző szoftveréről sok jót sajnos
nem lehet elmondani.
A Vistában pedig van egy tökjó Media Center. Állítsuk be hozzá a kártyát.
1 - Töltsd le innen és telepítsd fel a Pinnacle PCTV Installer for Windows
Media Center 3.0-t.(
http://www.pinnaclesys.com/PublicSit...ents&Display=1 )
2 - Ha nem a legfrissebb driver van telepítve a kártyához akkor azt itt
lehet megtalálni. Ez nem biztos hogy kell de azért írom. Ezt kicsomagolás
után az Eszközkezelőben a tv kártya tulajdonságainál lehet betallózni és
telepíteni.
( http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFi...ReadmePCTV.htm )
3 - Utána menj fel a Windows Update-re és ott is fogsz találni drivert ami a
hangproblémát oldja meg.
4 - Ezek után a Vista Media Centernek tudnia kell hogy van tv kártyánk a
gépben. Ennek beállításáráról itt lehet olvasni:
http://lacy.hu/vista/83_windows_media_center
Javaslom a műsorújságot is csináld meg hozzá:
http://lacy.hu/vista/88_musorujsag_epg

Minden jót!

Jano

"Simondán András" <simondan.andras@t-online.hu> wrote in message
> [...]
> sem, ha az eszközkezelő látja. Remélem valaki tud segíteni, hogy hogyan
> tudnék végre TV-zni. Előre is köszönöm a segítségeteket!

Old 07-12-2008
Simondán András

Re: Pinnacle PCTV 110i
Nagyon szépen köszönöm! Tökéletesen megy.

Üdv:
András

"Jano" <schjano@hdsnet.hu> a következőket írta üzenetében
> [...]
> gépben. Ennek beállításáráról itt lehet olvasni:
> http://lacy.hu/vista/83_windows_media_center
> Javaslom a műsorújságot is csináld meg hozzá:

Old 08-31-2008
Zsolt

Re: Pinnacle PCTV 110i
Szia Jano

Úgy látom, bene vagy a témában. Nekem is lenne 1 kis gondom!
Vettem 1 Pinnacle PCTV analog USB-t egy 100km-re levő Mediam-ban.
TelepĂ*tettem a kapott SW, de semmi. ĂŤrtam a cĂ©g supportjának, de azon kĂ*vĂĽl,
hogy töltsem le a legĂşjabb SW-t, semmi. Ezen kĂ*vĂĽl semmi válasz nem jött.
Szóval letöltöttem, a progi indul, rádiócsatornákat lát, de TV semmi.
Csatornakereséskor "hiba" üzenet jön, TV-re kliokkelve valami olyasmi, hogy
nem jelenĂ*thetĹ‘ meg, mert HW vagy csatorna nem találhatĂł. SzĂłval itt vagyok a
cuccal, de semmi hasznos- főleg TV nézésre vettem. Próbáltam más külső
bemenetet használni, az működik.
SzĂłval nem megy a TV. Tudsz segĂ*teni? Nagyon megköszönnĂ©m!

Köszi : Zsolt