Acer travelmate 4230 beépített webcam és Vista frissítés

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 07-06-2008
Qtja

Acer travelmate 4230 beépített webcam és Vista frissítés
Szervusztok,

a tágyban szereplő notebook beépített webkamerája a Vista frissítését
követően nem működik, az eszközkezelő szerint minden rendben, de semiképpen
nem bírható működésre a kamera. Annyit már sikerült kiderítenem, hogy több
Acer tipusnál előfordult már ez a porbléma, amin Vista fut.
Legtöbbnél driver frissítés megoldota a gondot, de sajnos nálam sem az
eredeti Bisoncam, sem a Logitech drivereinek alkalmazása nem segített. A
Vista eredeti, oem Home Premium példány, az alap install után a kamera
működik rendesen.
Nem tudja valaki melyik frissítés üti ki?
Az Acer helpdeskje bölcsen bios frissítést javasolt, amin már túl voltam,
vagy azt, hogy szervizeltessem a gépet. Enek nem sok értelme lenne mert a
kamera működik.

Ha van valakinek ötlete, kérem segítsen.

Köszönöm.

Old 07-06-2008
Mészáros Attila

Re: Acer travelmate 4230 beépített webcam és Vista frissítés
Az AcerPanAm-on látok olyan drivert, ami az Acer FTP-nem található, próbálj
azzal szerencsét:
http://www.acerpanam.com/flex/acerdr...TOKEN=20048954

"Qtja" <qtja@fremail.hu> a következőket írta üzenetében
> [...]
> kamera működik.
>
> Ha van valakinek ötlete, kérem segítsen.

Old 07-07-2008
Qtja

Re: Acer travelmate 4230 beépített webcam és Vista frissítés
Köszönöm szépen a tippet, máris töltöm le.

Q.

"Mészáros Attila" <meszaros.attila@gmail.com> a következőket írta üzenetében
> Az AcerPanAm-on látok olyan drivert, ami az Acer FTP-nem található,
> próbálj azzal szerencsét:
> http://www.acerpanam.com/flex/acerdr...TOKEN=20048954

Old 07-08-2008
Qtja

Re: Acer travelmate 4230 beépített webcam és Vista frissítés
Sajnos ez a driver sem segített, a jelenség ugyanaz.