device detector

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 06-20-2008
florsi

device detector
sziasztok valaki, aki tud segĂ*teni!
a laptopom minden bootolásnál kiĂ*rja, hogy device detector has stopped
working... azt hiszem, ez nem egy ritka vista probléma, de nem tudom,
mennyire súlyos, és hogy mi ez igazából...
előre is köszi
o.
Old 06-20-2008
Bistey Csaba

Re: device detector
HellĂł!

Olympus digitális fĂ©nykĂ©pezĹ‘gĂ©p szoftvere van rátelepĂ*tve?

Csaba

florsi Ă*rta:
> [...]
> working... azt hiszem, ez nem egy ritka vista probléma, de nem tudom,
> mennyire súlyos, és hogy mi ez igazából...

Old 06-21-2008
florsi

Re: device detector
canon.
nem szereti?

"Bistey Csaba" wrote:

> HellĂł!
>
> Olympus digitális fĂ©nykĂ©pezĹ‘gĂ©p szoftvere van rátelepĂ*tve?
>
> Csaba
>
> florsi Ă*rta:

Old 06-21-2008
Peter Foldes

Re: device detector
Check in Services if it is turned on or check in MsConfig for the boot.ini file

--
Peter

Please Reply to Newsgroup for the benefit of others
Requests for assistance by email can not and will not be acknowledged.

"florsi" <florsi@discussions.microsoft.com> wrote in message news:C055A2F4-1727-4656-915E-DC802F8770CD@microsoft.com...
> [...]
> working... azt hiszem, ez nem egy ritka vista probléma, de nem tudom,
> mennyire súlyos, és hogy mi ez igazából...

Old 06-23-2008
SoĂłs Tibor

Re: device detector
Szia,

Használsz ACDSEE nevu programot?

Mert neki is van egy ilyen nevezetu alkalmazása, ami a cserélheto lemezeken
keresi a képeket ill. médiát.

Ha van akkor elég ha letiltod ezt a ACDSEE device detectort az msconfig
szolgáltatáson keresztül.

De az is lehet, hogy a Canon szoftvere csinálja, probáld meg azt is
letiltani az msconfig szolgáltatáson keresztül, majd ellenorizd le, hogy az
újraindítás után elofordul e a probléma. Itt megtalálod, hogy hogan csináld:
http://support.microsoft.com/?id=929135

Üdvözlettel,

Soós Tibor

MS Technikai Támogatás

WEB: http://support.microsoft.com/

A szolgáltatott információkat "az adott állapotban", bárminemu szavatosság
vagy garancia nélkül biztosítjuk. A Microsoft kizár mindennemu, akár
kifejezett, akár vélelmezett szavatosságot vagy garanciát, ideértve a
forgalomképességre és az adott célra való alkalmasságra vonatkozó
szavatosságot is. A Microsoft Corporation és annak beszállítói semmilyen
körülmények között nem felelosek semminemu kárért, így a közvetlen, a
közvetett, az üzleti haszon elmaradásából származó vagy speciális károkért,
illetve a kár következményeként felmerülo költségek megtérítéséért, még
abban az esetben sem, ha a Microsoft Corporationt vagy beszállítóit az ilyen
károk bekövetkeztének lehetoségére figyelmeztették. Egyes államok joga nem
teszi lehetové bizonyos károkért a felelosség kizárását vagy korlátozását,
ezért a fenti korlátozások az ön esetében esetleg nem alkalmazhatók.