Lassú Vista Ultimate 64bit, hogy keressek okot?

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 04-19-2008
Arki

Lassú Vista Ultimate 64bit, hogy keressek okot?
A notebookom az utóbbi - persze alapvetően sem villám - időben feltűnően
lassan reagál/tölt be alkalmazásokat, van rajta néhány program, de a
feladatkezelővel az openoffice-on és a media center-en (mindkettő zabálja a
memóriát) k*vül nem találtam olyan alkalmazást, amely huzamosabb időn
keresztül lefoglalna memóriát vagy processzoridőt. Az UAC-ot letiltottam, de
ezzel igazából csak időt nyerek és biztonságot vesz*tek, nem orvosolja a
problémát. Eddig amikor kérték, engedtem a Microsoft-nak, hogy gyűjtsön
névtelen gép használati adatokat, ez okozhat ilyen mértékű lassulást?
Szóval az SP1 telep*tése is nekem 3 órát vett igénybe, túl gyenge a gép
hozzá vagy valami lehúzza a teljes*tményt, csak nem látom? Hogyan tudnám
kiszúrni a bűnöst? Van egy Comodo 3 tűzfalam és egy avast v*rusirtóm és
próbálkoztam a Totalidea TweakVI programjával is.

Technikai adatok:
OS: Vista Ultimate 64 bit (OEM)
Gép: MSI Mega Book notebook (MS-1057)
CPU: 2GHz 2 magos (Centrino)
Memória: 1 GB RAM + 2,25 GB teljes virtuális.
A gép tápkábelen volt az SP1 telep*tés ideje alatt.
Old 04-21-2008
lacamunka

Re: Lassú Vista Ultimate 64bit, hogy keressek okot?
hát nem 1 mai darab a notebook, a gyanúm az hogy akad benne nem vista
kompatibilis hardver, és ez is okozhatja a lassulást.

"Arki" <Arki@discussions.microsoft.com> az alábbiakat *rta a következő
üzenetben news:3456646C-5C1D-494E-AACE-BD92F47D5355@microsoft.com...