Miért nem kapcsolható be az Internet Explorer védett mód?

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 04-14-2008
Egy kérdező

Miért nem kapcsolható be az Internet Explorer védett mód?
Nálam Vista alatt az összes zóna beállításainál be van pipálva a védett mód,
az IE7 állapotsor(és tapasztalataim) szerint mégsem aktív.
Lehet, hogy valamit elállítottam, vagy egy szűkséges szolgáltatást(pl.
indexlés, előtöltés) letiltottam.
Kérdezném a Vista mely komponensétől függ a védett mód, amit be kellene
kapcsolnom(utólag nem találok olyant, amitől megjavul, de az első
indításkor, emlékszem, még működött)?

Old 05-26-2008
H Ákos

Re: Miért nem kapcsolható be az Internet Explorer védett mód?
ezen a lapon válaszd a "speciális fület" ott nézz körűl....
Üdv:Ákos

"Egy kérdező" <p.t.v.r@hotmail.com> az alábbiakat írta a következő üzenetben
> [...]
> Kérdezném a Vista mely komponensétől függ a védett mód, amit be kellene
> kapcsolnom(utólag nem találok olyant, amitől megjavul, de az első

Old 05-28-2008
Soós Tibor

Re: Miért nem kapcsolható be az Internet Explorer védett mód?
Helló!

Nagyon egyszerű a magyarázata annak, hogy miért van kikapcsolva a védett
módod az Explorerben. Azért nem tudod bekapcsolni, mivel csoportházirend
alapú a bekapscolása és a felhasználói fiókok felügyeletével lehet be/ki
kapcsolni. Mivel neked szerintem ki van kapcsolva az UAC (User Account
Control - Felhasználói fiókok felügyelete) ezért automatikusan kikapcsolja
az internet Explorerben a védett móddot is. Visszakapcsolni a k¨vetkező
helyen tudod az UAC -t: Start - Vezérlőpult - Biztonsági Központ - kattints
az UAC bekapcsolására - restart - megnézed az explorert és a védett mód már
be lesz kapcsolva. Ha nem szeretnéd visszakapcsolni az UAC -t mivel
idegesít, akkor járj el a következő cikk szerint:
http://winportal.net/?id=1186&highlight=v%E9dett+m%F3d

Üdvözlettel,

Soós Tibor

MS Technikai Támogatás

WEB: http://support.microsoft.com/

A szolgáltatott információkat "az adott állapotban", bárminemű szavatosság
vagy garancia nélkül biztosítjuk. A Microsoft kizár mindennemű, akár
kifejezett, akár vélelmezett szavatosságot vagy garanciát, ideértve a
forgalomképességre és az adott célra való alkalmasságra vonatkozó
szavatosságot is. A Microsoft Corporation és annak beszállítói semmilyen
körülmények között nem felelősek semminemű kárért, így a közvetlen, a
közvetett, az üzleti haszon elmaradásából származó vagy speciális károkért,
illetve a kár következményeként felmerülő költségek megtérítéséért, még
abban az esetben sem, ha a Microsoft Corporationt vagy beszállítóit az ilyen
károk bekövetkeztének lehetőségére figyelmeztették. Egyes államok joga nem
teszi lehetővé bizonyos károkért a felelősség kizárását vagy korlátozását,
ezért a fenti korlátozások az ön esetében esetleg nem alkalmazhatók.

"Egy kérdező" <p.t.v.r@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Kérdezném a Vista mely komponensétől függ a védett mód, amit be kellene
> kapcsolnom(utólag nem találok olyant, amitől megjavul, de az első

Old 03-26-2010
Ryann Kobylski

Re: Spam
So you want to get rid of those spam emails. I can help you if that is what
you need.
Ryann Kobylski

pinkgal1009@hotmail.com