Sürgős!!

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 02-19-2008
Hercsel Ricsi

Sürgős!!
Légyszi valaki írja le hogy kell beállitani a windows Mail-t pop3-ra??

És gmail hoz kéne!!
légyszi valaki írja le fontos!!!!sürgős!!

Old 02-25-2008
Ákos

Re: Sürgős!!
Rendesen elinditod az outlookot és elkezded beírni a mail címed
jelszavad,stb, aztán pop3-nakop.gmail.com, smtp-nek:smtp.gmail.com. Ez
idáig logikus de aztán jön egy olyan rész amire odakell figyelni.Amikor
megcsináltad a fiokot megnyitod a tulajdonságokat és itt a
"kiszolgálók"fülön belül kipipálod a "kiszolgáló hitelesítést igényel"
részt, aztán a speciális fülre katt és ott mind a pop3 és az smtp mellett
lévőket is kipipálod, ekkor a pop3-nál ez a szám kell hogy legyen 995(Ez
átvált magátol ahogy kipipálod, viszont az smtp-nél nem, itt neked kell
beirni a 25 helyére, hogy 465!! Alkalmaz és kész vagy a levelek fogadására,
küldésére.

"Hercsel Ricsi" <hercsi@gmail.com> az alábbiakat írta a következő üzenetben
> Légyszi valaki írja le hogy kell beállitani a windows Mail-t pop3-ra??
>
> És gmail hoz kéne!!
> légyszi valaki írja le fontos!!!!sürgős!!

Old 02-26-2008
bigfoot

Re: Sürgős!!
Meg egy annyit hozzafuznek, hogy a gmail ba is webes feluleten belepve,
a beallitasoknal kell engedelyezni a pop3 at mert hanem nem fog mukodni.

Zoli
Old 02-28-2008
Ákos

Re: Sürgős!!
Ez való-igaz.köszi a helyesbitést.

"bigfoot" <spamtestelo@gmail.com> az alábbiakat írta a következő üzenetben
> Meg egy annyit hozzafuznek, hogy a gmail ba is webes feluleten belepve, a
> beallitasoknal kell engedelyezni a pop3 at mert hanem nem fog mukodni.
>
> Zoli

Old 04-14-2008
Kakuk Tamás

Re: Sürgős!!
Szia! Először a g-mail beállításoknál kell engedélyezni az IMAP alapú
hozzáférést. A outlook-nál beérkező levelek pop.gmali.com, kimenő
smtp.gmail.com és ott, hogy a kiszolgáló hitelesítést igényel pipa kell.A
"speciális" fülnél kiszolgáló portoknál be kell állítani az smtp 465 a pop3
995 és itt is pipa kell a "kiszolgáló biztonságos kapcsolatot igényel"-hez.
Elvileg így már működnie kell.

Az kimenő címnél a netszolgáltatód által megadott cím és szám(port) kell!Pl
a FiberNet-nél mail.fibernet.hu!További infóért keresd fel az internet
szolgáltatód honlapját!

"Hercsel Ricsi" <hercsi@gmail.com> a következőket írta üzenetében
> Légyszi valaki írja le hogy kell beállitani a windows Mail-t pop3-ra??
>
> És gmail hoz kéne!!
> légyszi valaki írja le fontos!!!!sürgős!!

Old 04-24-2008
P.GĂĄbor

RE: Sürgős!!

"Hercsel Ricsi" wrote:

> LĂŠgyszi valaki Ă*rja le hogy kell beĂĄllitani a windows Mail-t pop3-ra??
>
> És gmail hoz kéne!!
> lĂŠgyszi valaki Ă*rja le fontos!!!!sĂźrgős!!
>
> Sosem ertettem, miert egyszerubb feltenni egy kerdest egy idegen forumon, amikor ezt maga a gmail is tokeletesen leirja, sot be is allitja az oldalrol letoltheto segedprogram.

Old 06-13-2008
Ákos

Re: Sürgős!!
ha gmailos vagy akkor ha megcsinĂĄltad a fiĂłkot. Nyisd meg ujra, (menj az
adott nevĹą fiokodra ĂŠs jobb gomb katt. ĂŠs vĂĄlaszd a tulajdonsĂĄgokat.)ekkor
megnyilik a fiokod tulajdonságai lap.Az első fülön(Általános) van a neved
yx@gmail.com,stb. A mĂĄsodik fĂźlĂśn a legfontosabb!(KiszolgĂĄlok) a
beállitások. A beérkező levelek kiszolgáloja. Legyen pop3-on!!
Beérkező levelek: pop3op.gmail.com
Kimenő levelek: smtp:smtp.gmail.com
AztĂĄn a felhasznĂĄlo neved ĂŠs jelszavad, ĂŠs ami fontos, hogy legalul van 1
kis kocka amit kikell!! pipĂĄlni A kiszolgĂĄlĂł hitelesĂ*tĂŠst igĂŠnyel. AztĂĄn ha
ezzel megvagy akkor menj az utolsóra (Speciális fülre) és és az elsőt neked
kell kĂŠzzel ĂĄtĂ*rni, mĂŠgpedig az smtp-t(Kimenő levelek) szĂĄmĂĄt 25-ről-465-re,
az alatta lévő kis kockát kipipálod(A kiszolgáló biztonságos kapcsolatot
(ssl) igényel. Alatta a pop3 (A beérkező levelek) itt könnyű dolgod van mert
ha ittis kipipĂĄlod a kis kockĂĄt (A kiszolgĂĄlĂł biztonsĂĄgos kapcsolatot (ssl)
igényel) 10-ről atugrik magátol 995-re. Ez volt a gmail beálitása.
A ...@hotmail.com beállitása más.Itt is ugy kezded mint a gmailnál. Első fül
nevek mail cĂ*m.MĂĄsodik fĂźl (kiszolgĂĄlĂł) Na itt mĂĄr nagy az eltĂŠrĂŠs.Elvileg
itt nem a pop3-nak ĂŠs az smtp beĂĄllitĂĄsainak kell lennie, hanem ahogy a
melĂŠkelt kĂŠpen lĂĄtod.Ha esetleg nem Ă*rnĂĄ be magĂĄtol a kiszolgĂĄlĂł url cĂ*mĂŠt
akkor ezt Ă*rd be
oda:http://mail.services.live.com/DeltaS....0.0/sync.aspx
AztĂĄn ha mĂĄr itt tartunk leĂ*rom a freemailt is: minden ugyan az mint a
rendes mailoknĂĄl csak itt a pop3-nak ezt Ă*rod: freemail.hu
smtp-nek pedig a szolgĂĄltatod smtp-jĂŠt. pl: ĂŠn upc-s vagyok tehĂĄt nekem igy
kell:
pop3: freemail.hu
smtp: smtp.upcmail.hu
Sok sikert mindenkinek.