Windows Mail hibák - sürgős

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 01-08-2008
Réka

Windows Mail hibák - sürgős
Sziasztok!

A problémáim:
- nem tudom fogadni az új e-mail-jeimet, és mindig ugyanazt a párat kapom
meg, mikor belépek
- nem tudom a törölt elemek közül kidobni a leveleim.

Kérlek vki sürgősen seg*tsen, mivel igen fontos leveleket várok.
Lehetőleg: MAGYARul szeretnék választ kapni.
Előre is köszönöm!

Üdv: Réka
Old 01-08-2008
Viola Zsolt

Re: Windows Mail hibák - sürgős
Lépj be a fiókodba webes felületen és töröld a maileket, természetesen ami
kell azt ne
utána ind*tsd el az email kliensedet és próbáld meg újból letölteni őket, ha
még mind*g nem megy akkor
összes üzi töröl utána menni fog, nekem is volt ilyen gondom m*g a vodamail
nem szűrte a spameket.
ideges*tő.

üdv.

"Réka" <Réka@discussions.microsoft.com> a következőket *rta üzenetében
> [...]
>
> Kérlek vki sürgősen seg*tsen, mivel igen fontos leveleket várok.
> Lehetőleg: MAGYARul szeretnék választ kapni.

Old 01-12-2008
Emil Lulic

Re: Windows Mail hibák - sürgős
Ha mást nem, megpróbálhatnál másik mail klienst, mint például:

Windows Live Mail (hasonló mint a Windows Mail, de sok extrával, és jobban
működik)
Mozilla Thunderbird (ha túl hasonlónak tartod a WLM-t)
Office Outlook (ha van kidobnivaló pénzed)

"Réka" <Réka@discussions.microsoft.com> wrote in message
> [...]
>
> Kérlek vki sürgősen seg*tsen, mivel igen fontos leveleket várok.
> Lehetőleg: MAGYARul szeretnék választ kapni.

Old 02-09-2008
dezso0724

RE: Windows Mail hibák - sürgős
Sziasztok,

TAlán az én gondom is hasonló Rékáéhoz....
Náhány üzenetet nem tudott a Windows MAil megjelen*teni, ezeket nem lehet
törölni a törölt elemek közül.
Találkozott valaki ezzel a problémával?
Mit lehet tenni? Másik kliens használatát csak legvégső esetben gondoltam...

Köszönöm, ha a mail c*memre válaszol vki azt meg különösen:-)
dezso0724@t-online.hu

Üdv:
Dezső

"Réka" wrote:

> [...]
>
> Kérlek vki sürgősen seg*tsen, mivel igen fontos leveleket várok.
> Lehetőleg: MAGYARul szeretnék választ kapni.

Old 02-13-2008
NN

Re: Windows Mail hibák - sürgős
Én is ezzel a problémával küzdök!

"dezso0724" <dezso0724@discussions.microsoft.com> a következőket *rta
üzenetében news:B1EA1603-20B0-4EBA-9903-7690522A81F1@microsoft.com...
> [...]
> gondoltam...
>
> Köszönöm, ha a mail c*memre válaszol vki azt meg különösen:-)

Old 02-21-2008
Mezőfi István

Re: Windows Mail hibák - sürgős
Nekem is 100 olyan emailem van amelyeket nem lehet törölnia törölt elemek
közül. És meg sem tudja jelen*teni.
Úgy látszik ez egy hibája a Mail proginak.
Mezőfi

"NN" <nyn@freemail.hu> a következőket *rta üzenetében
> Én is ezzel a problémával küzdök!
>

> "dezso0724" <dezso0724@discussions.microsoft.com> a következőket *rta
> üzenetében news:B1EA1603-20B0-4EBA-9903-7690522A81F1@microsoft.com...

Old 02-25-2008
Ákos

Re: Windows Mail hibák - sürgős
Jól *rták. windows live mail.Nagyon jó kis levelező sok mindennel és
probléma mentes

"Réka" <Réka@discussions.microsoft.com> az alábbiakat *rta a következő
üzenetben news:690713CA-12C6-4862-A545-86995E2B9974@microsoft.com...