Windows mail inbox.

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 01-06-2008
Dr. László Domokos

Windows mail inbox.
A Vista 64 fut. A Windows mail bejövő leveleinek egyike beragadt, nem tudom
eltávolítani, ha ráklikkelek "ismeretlen hiba" üzenet van. A rejtett fájlok
mutatása mellett sem lehet látni a zavaró levélroncsot. Minden nap bosszant.
Kösz.

--
Dr.László Domokos (77)
5051 Zagyvarékas

Old 05-10-2008
Dr Mobi

RE: Windows mail inbox.
Haly ez azért van mert a 64 a levelezö redszernek csak az egyik, felét
telepitifel, és a másikat meg a frissités hoza meg, nem tudom miért igy
csinálták, de igy van, és ezt én magam sem értem, de egy kérdésem akadna
hozád, töltöd a frissitéseket, vagy nem? Jog tiszta vagy, vagy csak hekkelt?

"Dr. László Domokos" wrote:

> A Vista 64 fut. A Windows mail bejövő leveleinek egyike beragadt, nem tudom
> eltávolĂ*tani, ha ráklikkelek "ismeretlen hiba" ĂĽzenet van. A rejtett fájlok
> mutatása mellett sem lehet látni a zavaró levélroncsot. Minden nap bosszant.
> Kösz.
>
> --
> Dr.László Domokos (77)
> 5051 Zagyvarékas
> Szabadság tér 8/3.
> Tel: 06-56-491-242
> 06-20-9126-188
> Skype: domokos777

Old 06-28-2008
Dobi

RE: Windows mail inbox.
Kedves DrMobi!
Én jogtiszta vagyok, rendszeresen frissĂ*tek is . Sajnos a gĂ©pet ezzel a
borzalommal vettem, mármint a Vistával. Amennyi mérget már megettem vele
(levelezĹ‘n kĂ*vĂĽl az office elvárása is), több embernek elĂ©g lenne. A levelezĹ‘
most azonban a fő bajom. Van olyan levelem, amit 30 példányban töltött le a
munkahelyi serveremről, és most próbálnám letörölni őket. Nem egy, hanem
millió bennragad, a fél életem ezzel telik el. Mit lehet tenni?

"Dr Mobi" wrote:

> [...]
> hozád, töltöd a frissitéseket, vagy nem? Jog tiszta vagy, vagy csak hekkelt?

Old 06-28-2008
Dobi

RE: Windows mail inbox.
Kedves Domokos!
Egy másik levelezésben kaptam az ötletet a Windows Live Mail ingyenes
telepĂ*tĂ©sĂ©re, Ă©s megoldĂłdott a problĂ©mám!!!! Innan is köszönöm az illetĹ‘nek,
mert már nagyon utáltam levelezni.

"Dr. László Domokos" wrote:

> [...]
> mutatása mellett sem lehet látni a zavaró levélroncsot. Minden nap bosszant.

Old 06-30-2008
SoĂłs Tibor

Re: Windows mail inbox.
Szia,

Amennyiben annyi volt a probléma, hogy a Vistás Windows Mailban beragadtak
levelek és nem lehetett törölni oket, ismeretlen hiba miatt, akkor a
követlezo frissítést kellett csak volna telepítened:

32bites Vista esetében:
http://www.microsoft.com/downloads/i...splayLang%3den

64 bites Vista esetében:
http://www.microsoft.com/downloads/i...splayLang%3den

Bövebb infó ebben a cikkben: http://support.microsoft.com/kb/941090/hu

Üdvözlettel,

Soós Tibor

MS Technikai Támogatás

WEB: http://support.microsoft.com/

A szolgáltatott információkat "az adott állapotban", bárminemu szavatosság
vagy garancia nélkül biztosítjuk. A Microsoft kizár mindennemu, akár
kifejezett, akár vélelmezett szavatosságot vagy garanciát, ideértve a
forgalomképességre és az adott célra való alkalmasságra vonatkozó
szavatosságot is. A Microsoft Corporation és annak beszállítói semmilyen
körülmények között nem felelosek semminemu kárért, így a közvetlen, a
közvetett, az üzleti haszon elmaradásából származó vagy speciális károkért,
illetve a kár következményeként felmerülo költségek megtérítéséért, még
abban az esetben sem, ha a Microsoft Corporationt vagy beszállítóit az ilyen
károk bekövetkeztének lehetoségére figyelmeztették. Egyes államok joga nem
teszi lehetové bizonyos károkért a felelosség kizárását vagy korlátozását,
ezért a fenti korlátozások az ön esetében esetleg nem alkalmazhatók.