SD kártya probléma

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 12-21-2007
Nehr Tamás

SD kártya probléma
Sziasztok!

Tegnap beraktam a laptopom kártyaolvasójába a Sandisk Ultra II 1GB-os SD
kártyámat, de véletlenül 2x nyomtam meg, így amint beraktam ki is vettem,
mielőtt a vista rendesen felrakta volna. Azóta nem látja rendesen /előtte
nem használtam a kártyaolvasómat, ez az első alkalom/ amikor a sajátgépben
rá akarok váltani azt írja ki, hogy tegyek be lemezt. A kártyának semmi
baja, a fényképezőgépemben működik és linux alatt is tökéletesen működik.
Újratelepítettem a meghajtóprogramját, de semmi, ugyanaz az üzenet.
Volt már hasonló problémám, a mobiltelefonommal, hogy kontakt hiba miatt
megszakadt a kapcsolat telepítés közben és onnantól nem látta rendesen arról
az USB portról és nem is tudtam újrarakni, de másik portra csatlakoztatva
működik.
Nem tudom mit tehetnék még vele, hogy működjön.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdvözlettel: Tamás

Old 02-25-2008
Ákos

Re: SD kártya probléma
Ha tudod szedd le a dolgokat amik rajta vannak és formázd meg, mint egy
floopyt, cd-t, dvd-t, stb.Ha leközelebb 2* kattintasz rá ne!huzd ki hanem
hagyd benne max. 2 ablak fog megynyilni, aztán majd bezárod az egyiket a
végén.

"Nehr Tamás" <rhen84@hotmail.com> az alábbiakat írta a következő üzenetben
> [...]
> csatlakoztatva működik.
> Nem tudom mit tehetnék még vele, hogy működjön.

Old 03-18-2008
Nehr Tamás

Re: SD kártya probléma
leszedtem ami volt rajta, megformáztam a fényképezőgéppel, de továbbra is
mikor berakom, felismeri, de amikor rá akarok váltani kiírja, h tegyen be
lemezt a meghajtóba.
formázni windows-ból nem tudom ugyanemiatt.

Ezt a 2 ablakos témát viszont nem értem....

"Ákos" <neshcen@gmail.com> az alábbiakat írta a következő üzenetben
> [...]
> hagyd benne max. 2 ablak fog megynyilni, aztán majd bezárod az egyiket a

Old 05-26-2008
H Ákos

Re: SD kártya probléma
Ha még nem oldodott meg...
A 2 ablakal azt akartam mondani, hogy mivel 2* kattintottál rá igy 2 ablak
nyilt volna meg(mint pl, ha 2* katt a explorer-re. lesz 2 ie ablakod.Nemlett
volna szabad igy kiszedned..