XPről Vistára kulturáltan

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 12-12-2007
Kobra

XPről Vistára kulturáltan
Ahoj,
hogy lehet egy felhasználót szépen, kulturáltan XPről átköltöztetni
egy _másik_ Vistás gépre?
A legfontosabbak: Messenger, Outlook, Office beállítások, előzmények.
Nem szeretném sok felhasználónál mindenkinek szépen bemolyolgatni,
mondjuk az Outlook szűrőket és társait... egyet kézzel megpróbáltam de
gyalázat, a fiók beállítások és a szűrők nem találtam miben vannak
elmentve - regisztációs adatbázis?
Old 01-08-2008
Viola Zsolt

Re: XPről Vistára kulturáltan
Szia.
Tippem éppen lenne.
Fájlok és beállítások átvitele varázsló, xp alatt van de nem emlékszek hogy
hol, át lehet vinni mert a vista telepítésekor nekem kíírta hogy hogy lehet
xp-ről áthozni. Súgó a barátod.
üdv.

"Kobra" <fricska.sandor@gmail.com> a következőket írta üzenetében
[...]

Old 01-09-2008
NN

Re: XPről Vistára kulturáltan
Én próbáltam átvinni az xp-t vista 64-re! átvitel varázslóval! Ott nem jött
össze, de gondolom a 32 --- 64 bit miatt!

"Viola Zsolt" <06703897280@vodafone.hu> a következőket írta üzenetében
> [...]
> mondjuk az Outlook szűrőket és társait... egyet kézzel megpróbáltam de
> gyalázat, a fiók beállítások és a szűrők nem találtam miben vannak

Old 02-17-2008
H.Ákos

Re: XPről Vistára kulturáltan
start menü, kellékek, rendszer eszközök és ott van az átvitel varázsló

"Kobra" <fricska.sandor@gmail.com> az alábbiakat írta a következő üzenetben

--
Üdvözlettel:Ákos