Nem akar leállni a Vista kikapcsoláskor

microsoft.public.hu.windowsvista

Speedup My PC
Old 10-06-2007
Tálas Gyula

Nem akar leállni a Vista kikapcsoláskor
Üdv!

Az a problémám, hogy az utóbbi időben nem akar leállni (vagy kell neki 10
perc!) a Vista (Home Premium).
Tapasztalt már valaki ilyet? Megoldás rá? Nem tudom, mit tegyek. Nagyon
bosszantó. Nem akarnám emiatt újratenni a rendszert.

Üdv:

Tálas Gyula

Old 10-06-2007
Tibor Soós

Re: Nem akar leállni a Vista kikapcsoláskor
Helló!

Használd a hibernálás funkciót!

Ez egy jó alternatíva, mivel gyorsabban kikapcsol és bekapcsol a gép, én
szinte csak így használom.

Több módon is csinálhatod:

1. beírod a parancssorba: shutdown -h (rendszergazdaként kell futtatni a
parancssort)
2. beírod a keresés megkezdésébe: shudown -h (csak akkor működik, ha a
felhsználói fiókok felügyelete ki van kapcsolva)
3. Start menü - kis jobbra mutató nyilacska - hibernálás (alvó állapot)
(attól függ, hogy van beállítva az energigazdálokásban a vezérlő¨pultban)

üdv.

Soós Tibor
MS Technikai Támogatás

"Tálas Gyula" <gytalas@gmail.com> píąe v diskusním příspěvku
> [...]
> Tapasztalt már valaki ilyet? Megoldás rá? Nem tudom, mit tegyek. Nagyon
> bosszantó. Nem akarnám emiatt újratenni a rendszert.

Old 10-08-2007
Peter

Re: Nem akar leállni a Vista kikapcsoláskor
Hello!

Nekem ugyan ez a gondom, de notebook eseteben. (Home Premium) Mar a Vista is
ujra lett telepitve, de a problema maradt. 40 perc is keves a leallitashoz,
ha viszont kikapcsolom a power gombbal akkor bekapcsolaskor szenved, hogy
milyen modban kivanom inditani. A hibernalas nem meriti gyorsan le az aksit?
Nincs erre jobb megoldas?

Ăśdv:

Szajbert Peter

"Tibor SoĂłs" wrote:

> Hell!
>
> Hasznld a hibernls funkcit!
>
> Ez egy j alternatva, mivel gyorsabban kikapcsol s bekapcsol a gp, n
> szinte csak gy hasznlom.
>
> Tbb mdon is csinlhatod:
>
> 1. berod a parancssorba: shutdown -h (rendszergazdaknt kell futtatni a
> parancssort)
> 2. berod a keress megkezdsbe: shudown -h (csak akkor mkdik, ha a
> felhsznli fikok felgyelete ki van kapcsolva)
> 3. Start men - kis jobbra mutat nyilacska - hibernls (alv llapot)
> (attl fgg, hogy van belltva az energigazdloksban a vezrlpultban)

> [...]

Old 10-08-2007
Tibor SoĂłs

Re: Nem akar leállni a Vista kikapcsoláskor
Pont ez a jĂł a Hibernálásra, mivel nem merĂ*ti ki az aksit, mert a memĂłria
tartalmát kimenti a merevlemezre és utánna azért indul gyorsabban a gép
mivel már nem kell mindent betöltenie egymás után, hanem csak a
merevlemetrről betölti a hiberfil fájlt a memóriába és minden ott
folytatódik, ahol leállt.

De ezt a sokáig tartĂł leállást okozhatják a kĂĽlönbözĹ‘ antivĂ*rus szoftverek
ill. tűzfalak. Mint pl: Norton Security, Panda antivirus and firewall,
Kaspersky security center

ĂśDV.

SoĂłs Tibor
MS Technikai Támogatás
"Peter" <Peter@discussions.microsoft.com> pĂ*še v diskusnĂ*m pĹ™Ă*spÄ›vku
> [...]
> ha viszont kikapcsolom a power gombbal akkor bekapcsolaskor szenved, hogy
> milyen modban kivanom inditani. A hibernalas nem meriti gyorsan le az

Old 10-12-2007
Mavrák Richárd

Re: Nem akar leállni a Vista kikapcsoláskor
Nekem is előfordul ez a probléma. Viszont néha kikapcsol, de néha nem...

nem tudtam rájönni, mi lehet :-(

"Tálas Gyula" <gytalas@gmail.com> a következőket írta üzenetében
> [...]
> Tapasztalt már valaki ilyet? Megoldás rá? Nem tudom, mit tegyek. Nagyon
> bosszantó. Nem akarnám emiatt újratenni a rendszert.

Old 11-20-2007
Peter

Re: Nem akar leállni a Vista kikapcsoláskor
Én felhĂ*vtam a Microsoft HelpDesk-et. lĂ©pĂ©srĹ‘l-lĂ©pĂ©sre haladva kiderĂĽlt, hogy
Sonic CD/DVD Ă*rĂł szoftver kikapcsolása, majd eltávolĂ*tása megoldotta ezt a
problémát. Valamelyik szoftver okozza, mely összeakad a Vista-val. Ez akkor
is léteztik, ha eredetileg VISTA kompatibilisként tüntetik fel.
Például a Visual Studio 2005 is ilyen. Hiába adta ki a Microsoft az illesztő
Patch-eket, akkor sem használható, mivel ezeket csak az alap szoftver
telepĂ*tĂ©se után lehet felrakni, viszont az alap szoftver lefagyasztja a
Vistát.

Old 12-25-2007
Zách Dániel

Re: Nem akar leállni a Vista kikapcsoláskor
Üdvözlet!

Nekem a Windows XP-vel van ilyen gondom. Eddig 10-15 másodperc kellett a
leállításhoz, de amióta telepítettem az F-Secure Anti-Virus rendszert, a
kikapcsolás 5-6 percig is eltart. A vírusirtó tájékoztatójában benne van,
hogy leállítás előtt is ellenőrzi az összes meghajtót. Lehet, hogy más
vírusirtók is okozhatnak ilyen problémát. Üdvözlettel:

Zách Dániel

Old 02-25-2008
Ákos

Re: Nem akar leállni a Vista kikapcsoláskor
simán, nekem a win.defender 2percet szarakodot amig kikapcsolta a gépet.Én
levettem az ellenőrzést kikapcsoláskor.Igy most megint minden a régi 5-10 mp
a kikapcsolás.

"Zách Dániel" <zachdani@freemail.hu> az alábbiakat írta a következő
üzenetben news:Ogx3kvtRIHA.3532@TK2MSFTNGP04.phx.gbl...